Liga weekendowa kwiecień 2014

Moderator: amjr

jose
Posty: 1412
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:05 pm

Post autor: jose » śr lut 26, 2014 12:44 pm

pasta napisał/a:
LIGA WEEKENDOWA

Termin 11-13 kwietnia 2014 r.

Miejsce Klub COOLIOZUM św. Marcin


H a r m o n o g r a m :

PI¡TEK, 11.04.2014


PARY AMATORSKIE*
zapisy 17.40-17.55
18.00 start


SINGLE AMATORSKIE*

zapisy 18.40-18:55
19.00 start

* organizator zastrzega sobie możliwość dokończenia turnieju w kolejnym dniu

SOBOTA, 12.04.2014


DYP

zapisy 11.00-11.20
11.30 start

SINGLE OPEN *
zapisy 12.30-12.50
13.00 start

SINGLE KOBIECE

zapisy 17.30-17.50
18.00 start


* organizator zastrzega sobie możliwość dokończenia turnieju w kolejnym dniu

IMPREZA KLUBOWA start 23: 00



NIEDZIELA, 13.04.2014

PARY OPEN
zapisy 11.00-11.25
11.30 start

MIXTY
zapisy 13.00-13.25
13.30 start

W p i s o w e:

AD/AS
novice 7 zł (3pln)
amator 12 zł (7pln)

WS
master 25zł (20 pln)
pro 20 zł (15 pln)
semi pro 15zł (10pln)
amator 10zł (5pln)
novice 5zł (0pln)

OS/OD/MX
master 30zł (25pln)
pro 30zł (25pln)
semi 25zł (20pln)
ama 15zł (10pln)
novice 10zł (5pl)

DYP 10 zł

P o d z i a ł _w p i s o w e g o :


OD / OS / AD/ AS / DYP/ MX / WS

:_bluearrow: przy frekwencji do 5 par/osób
1. 95%

:_bluearrow: przy frekwencji 6-8 par/osób
1. 62%
2. 33%

:_bluearrow: przy frekwencji 9-16 par/osób
1. 40% wpisowego
2. 30% wpisowego
3. 20% wpisowego

:_bluearrow: przy frekwencji powyżej 17 par/osób
1. 37% wpisowego
2. 26% wpisowego
3. 17% wpisowego
4. 10% wpisowego

W nawiasie podane jest wpisowe dla osób które posiadają licencję.

Turniej rozegrany zostanie na 5 stołach stołach typu "Garlando World Champion 2007".
Systemem 2KO, BO3 (do trzech wygranych setów -> BO5 od poziomu 5/6), do 5 strzelonej bramki;
w ewentualnym 3cim secie na przewagi do 8 strzelonej bramki.
Sędziowanie na turnieju podlegać będzie opłacie w wysokości 2pln od osoby - sędzia do poszczególnego meczu wyznaczony będzie przez osobę prowadzącą turniej!
Za miejsca na podium przewidziane są trofea. Na miejscu będzie możliwość zakupienia piłeczek oraz owijek.

OP£ATA ORGANIZACYJNA 5 zł

DOFINANSOWANIE TURNIEJU 600 zł.


Podział dofinansowania:


OD - 200 zł
OS - 150 zł
AS - 100 zł
AD- 100 zł
WS - 50 zł



K o n t a k t :

Michał Grzybek 608 324 433
Monika Koczorowska 693 452 966


ZAPRASZAMY SERDECZNIE
Grzybek napisał/a:
nie wiem czy to sie da sprawnie rozegrac, choc w tym czasie jest tez w pradze master series na leonhartach to moze nikt nie przyjedzie :P
pasta napisał/a:
a czemu niby ma sie nie dać, formuła jak robiliśmy kiedyś, GRZ to masz racje nie róbmy nic
Grzybek napisał/a:
zobaczymy co daniel powie, jak bedziemy miec np. 5k do puli to sie zjedzie cala polska,
pasta napisał/a:
1 k i tak by wystarczył + trofea nie ma co szaleć, trzeba zapłacić za stoły, transport, obsługe,
to jest tylko moja propozycja, jak chcecie to zmieniajcie, Jose co z terminem ustaliłeś ????
jose napisał/a:
Jeśli chodzi o stoły to WLPS ma 4 szt. + Niuniuch, Agata, Rosa, Agi. Więc opcji jest więcej. Wiadomo też że lokal pomieści max 7 stołów ale 5 szt. powinno wystarczyć. Co do terminu i dofinansowania to dziś ustalcie z Danielem szczegóły. Będzie w Cool od 18:30-19. O wszystkim wie.
Ostatnio zmieniony wt mar 04, 2014 6:51 am przez jose, łącznie zmieniany 1 raz.

jose
Posty: 1412
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:05 pm

Post autor: jose » śr lut 26, 2014 12:47 pm

Dodam tylko że 11-12 kwietnia ligę organizuje WKFS. Więc nie wiem czy nie lepiej tydzień później.

http://pzfs.org/forum/viewthread.php?thread_id=9001

Trzeba dać to info najlepiej jutro.

Co do turnieju 3 dniowego to trzeba ustalić to z Danielem. Mam nadzieje że dziś usiądziecie z nim i uda się pogadać.
Ostatnio zmieniony śr lut 26, 2014 12:47 pm przez jose, łącznie zmieniany 1 raz.

pasta
Posty: 958
Rejestracja: wt paź 28, 2008 9:41 pm

Post autor: pasta » śr lut 26, 2014 12:47 pm

a gdzie ten 4??? w cool są wszystkie???/
"Dali Ci ¿ycie wiêc ¿yj a nie wegetuj"

jose
Posty: 1412
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:05 pm

Post autor: jose » śr lut 26, 2014 12:48 pm

4 stoł ma Pindol & Kasia w Ostrzeszowie. Dowiozą go do 15 marca do Pzn.

pasta
Posty: 958
Rejestracja: wt paź 28, 2008 9:41 pm

Post autor: pasta » śr lut 26, 2014 12:49 pm

warszawką nie ma się co martwić chyba ze uważacie jakiś inny termin za lepszy
"Dali Ci ¿ycie wiêc ¿yj a nie wegetuj"

pasta
Posty: 958
Rejestracja: wt paź 28, 2008 9:41 pm

Post autor: pasta » śr lut 26, 2014 12:50 pm

no to musieliby szybciej, to powiedzmy ze turniej zrobimy na 6 2 pożyczymy aby było sprawnie

aha marca oki :)
Ostatnio zmieniony śr lut 26, 2014 12:51 pm przez pasta, łącznie zmieniany 1 raz.
"Dali Ci ¿ycie wiêc ¿yj a nie wegetuj"

Grzybek
Posty: 1223
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 10:51 pm
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Grzybek » śr lut 26, 2014 2:43 pm

ciul tam z warszawa i tak nikt do nich nie jezdzi wiec przyciagniemy torun i wroclaw. warszawa zawsze moze zmienic swoj termin jak sie dowie ze robimy super turniej :P
Pilkarzyki a way of life

pasta
Posty: 958
Rejestracja: wt paź 28, 2008 9:41 pm

Post autor: pasta » pt lut 28, 2014 1:21 pm

dobra poprawiłam ten plik i dopisałam dofinansowanie sprawdzcie czy tak może być i umieszczamy to :)

aha wpisałam 600 zł dofinansowania no i nie ma kasy na medale i zapłate za 5 stolik, dlatego jest opłata organizacyjna 5 zł dla każdego i mam nadzieje ze wtedy starczy na stolik no i na medale ( część medali moze uda sie poskładac z tych co ma Agi) jesli nie to weźmie sie z tych 4 stówek co daniel jest jeszcze winien
Ostatnio zmieniony pt lut 28, 2014 1:22 pm przez pasta, łącznie zmieniany 1 raz.
"Dali Ci ¿ycie wiêc ¿yj a nie wegetuj"

jose
Posty: 1412
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:05 pm

Post autor: jose » pt lut 28, 2014 1:56 pm

wypierdzieliłbym dofinansowanie do MX i dorzucił te 50zł do OD.
Poza tym jeśli chcemy przyciągnąć przyjezdnych to podzieliłbym dofinansowanie na mniej konkurencji.

np.
OD - 250 zł
OS - 150 zł
AS - 50 zł
AD- 100 zł
WS - 50 zł

podział nagród musi mieć więcej progów.

np.
do 5 par/osób
1. 95%

6-8
1. 62%
2. 33%

9-16
1. 40% wpisowego
2. 30% wpisowego
3. 20% wpisowego

powyzej 17
1. 37% wpisowego
2. 26% wpisowego
3. 17% wpisowego
4. 10% wpisowego

Dodatkowo trzeba coś zrobić z oświetleniem stołów bo niektore lampy są do niczego ( te z tekturowymi czarnymi kloszami nieodbijającymi światło). Poza tym rozplanowaliscie rozłozenie stolików?

poza tym muszę przemyśleć jeszcze czy taki rozkład konkurencji nie bedzie zbytnio kolidował ze sobą :)
wszystko zalezy od frekwencji.

No i trzeba dobrze rozreklamować turniej wśród poznaniaków.
Ostatnio zmieniony pt lut 28, 2014 1:57 pm przez jose, łącznie zmieniany 1 raz.

pasta
Posty: 958
Rejestracja: wt paź 28, 2008 9:41 pm

Post autor: pasta » pt lut 28, 2014 2:15 pm

Jesli chodzi o podzial nagrod to sie zgodze i niedofinansowanie mx tez i to z mx dalabym do od ale ad i as zostawilabym tak jak bylo zalezy nam chyba na amatorach poznanskich a przyjezdnych 50 zl wiecej nic nie zmieni o oswietleniu rozkladzie stoliw to możemy pogadac pozniej trzeba jak najszybciej dac informacje aby lidzie sobie termin zarezerwowali rozklad jest wg mnie oki tylko w piatek trzeba bedzie spiac tylki rozmyslajcie szybciej i umieszczajcie info bo czas tu wazna role gra
"Dali Ci ¿ycie wiêc ¿yj a nie wegetuj"

pasta
Posty: 958
Rejestracja: wt paź 28, 2008 9:41 pm

Post autor: pasta » pn mar 03, 2014 8:59 am

Mam pytanie czy długa Wam zajmie jeszcze wprowadzanie zmian i umieszczenie tego na ogólnym ????
"Dali Ci ¿ycie wiêc ¿yj a nie wegetuj"

jose
Posty: 1412
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:05 pm

Post autor: jose » pn mar 03, 2014 9:08 am

Wrzuciłem info z datą.
http://pzfs.org/forum/viewthread.php?thread_id=9108
Resztę wrzucę popołudniu bo teraz nie mam czasu.

jose
Posty: 1412
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:05 pm

Post autor: jose » pn kwie 14, 2014 9:47 am

Zamierzam wrzucić oficjalny OPR w imieniu Zarządu dla członków WLPS za frekwencje na lidze... była co najmniej żenująca. Nie dosyć, że wstyd przed klubem to jeszcze przez przyjezdnymi z TKFS bez których turnieje pewnie nie miałyby sensu się odbyć... ¯AL..
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2014 9:49 am przez jose, łącznie zmieniany 1 raz.

Grzybek
Posty: 1223
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 10:51 pm
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Grzybek » pn kwie 14, 2014 1:28 pm

ci co byli to wszyscy co graja w pilkarzyki w poznaniu teraz

jestem za wprowadzeniem wszystkich darmowych turniejow do konca roku, bedziemy grali tylko po punkty do rankingu bez wpisowego i nagrod, straca na tym tylko te osoby co urywaja hajs wiec z 5 osob a h.j wie ile zyskamy ale bez tego nic nie zyskamy...
moze jak sie rozejdzie plota ze turnieje za damke to sie zacznie pojawiac wiecej luda(choc do tropsa po darmo wode i browary kolejek nie ma)

mozna zagadac z danielem ze jak bedzie powyzej 10 osob na turnieju to daje 2 piwa w nagrode, 16 osob 4 piwa itp.

albo zbierac symboliczna zlotowke za turniej i robic 1 ranking dla wszystkich konkurencji i na koniec wyplacac temu kto najwiecej pkt zdobyl (w ad/as polowe pkt. bo tylko ama mogliby punktowac)
Pilkarzyki a way of life

Grzybek
Posty: 1223
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 10:51 pm
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Grzybek » pn kwie 14, 2014 2:24 pm

jeszcze jedno, jesli przychodzi osoba na turniej ktorej nie znamy i chce sie zapisac po czasie, a mamy miejsce wolne w drabince lub gramy tabelke zapisujemy taka osobe, slyszalem ze rosa osatnio na parach ama stanowczo powiedzial "nie" , prowadzil turniej wiec mogl tak zrobic, na szczescie myslimy za niego i dzieje sie tak ostatni raz :)
napisze to zaraz w temacie o prowadzeniu turniejow
Pilkarzyki a way of life

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości